Biljetter på plats

Till de allra flesta av herr- och damlagets matcher säljer vi endast biljetter på plats med start en timme innan avspark. Det går bra att betala kontant eller med swish i våra entréer.

Årskort

I årskort ingår inträde till herrlagets samtliga matcher i seriespelet i Ettan Södra och i DM som spelas i Stångby (eventuella matcher i Svenska cupen ingår ej). Dessutom ingår medlemsskap i Torns IF när du köper årskort. Till alla kostnader tillkommer en administrationsavgift.

Ditt årskort hämtar du ut i samband med hemmamatcher i serien. Ditt årskort är inte personligt utan du kan låna ut det till de matcher som du inte kan gå på själv

Förköp av biljetter

Till matcher där vi räknar med stor efterfrågan på biljetter erbjuder vi förköp. Matcher som för tillfället har förköpsbiljetter tillgängliga hittar du här:

Biljettyper och läktare

Alla biljetter säljs som onumrerad ståplats. Vill man ha plats på läktare är det först dit som gäller.

Vanligtvis har vi hela idrottsplatsen som en gemensam sektion inom vilken publiken kan röra sig fritt. Till vissa matcher delar vi in idrottsplatsen i två sektioner, varav en är reserverad för bortasupportrar. Då har båda sektionerna tillgång till kiosk och toaletter.