Välkomna att spela tennis på Tornvallen

Spela tennis

Torns IF har två välhållna tennisbanor (grus) där alla är välkomna att spela.

• Pris: 80 kr/timme per tennisplan. Halva priset för barn.
  • Betala när du spelar med swish till 123 009 78 16.
  • Det går inte att förboka banorna, utan man spelar när det är ledigt.
  • Bildas det kö så gäller 1 timmes spel i taget.
  • Banorna är reserverade för tennisskolan under vissa tider i maj, juni och augusti.

Tennissektionen

Hans Dagnert
Tel: 046-24 86 30
Mobil: 070-273 99 94
E-post: hansdagnert@gmail.com

Har ni frågor om tennisbanorna eller vill vara med och hjälpa till i Tennissektionen i Torns IF är ni välkomna att kontakta Hans Dagnert.

Tennisskola 2023

Vi tänker även i år hålla en tennisskola för barn 6 år och äldre, med start måndagen den 8:e maj och tisdagen den 9:e maj. Totalt blir det cirka 9 träningstillfällen (om vädret tillåter) en gång i veckan, där merparten ligger under maj och juni och så sista gången den 3:e resp. 4:e juli.

Avgiften för tennisskolan är 900 kr. I priset ingår medlemsskap i Torns IF. Är du redan medlem i Torns IF så kostar det endast 600 kr för dig att gå i tennisskolan. Till alla våra fakturor tillkommer en administrationsavgift.

Anmälan sker genom att bli medlem på vår hemsida. Välj "Tennis Barn" resp. "Tennis Vuxen" i rullistan och följ därefter instruktionerna.

Om du har några frågor angående tenniskursen, hör av dig till vår tennisansvarige Hans Dagnert.

Tel: 046-24 86 30

Mobil: 070-273 99 94