Medlemsavgifter 2024
  • Alla avgifter faktureras! Fakturor på medlemsavgift skickas elektroniskt till de e-postadresser som uppgivits i medlemsregistret. Till alla fakturor tillkommer en administrationsavgift.
  • Man betalar avgift baserat på träningsgrupp, inte spelarens ålder.
  • Avgifterna angivna i tabellen är för ett helt kalenderår. Börjar man efter sommaruppehållet betalar man medlemsavgiften och halva träningsavgiften. Börjar man efter höstlovet betalar man enbart medlemsavgift.
  • Inga inbetalda avgifter betalas tillbaka till medlemmar som lämnar föreningen.
  • Stöd gärna Torns IF genom att bli medlem!
  • För att registrera er som ny medlemklicka här. Notera att om man anmäler sig som ledare ska man välja "ledare" och inte det lag man ska vara ledare i.

Grupp Medlemsavgift Träningsavgift Totalt
Medlem 300   300
<7 år 300 900 1200
7-12 år 300 1400 1700
13-19 år 300 2200 2500
Senior 300 1700 2000
Oldboys 300 800 1100
Ledare 300   300
Årskort Ettan 300 800 1100
Gymkort 300 1300 1600

Stöd Torns IF med ett medlemsskap

Det går alldeles utmärkt att stödja Torns IF genom ett medlemskap utan att vara med i ett lag.

Skicka ett mail till kanslist@tornsif.se så hjälper vi er med det.

Uppdatera medlemsuppgifter

Medlemmar kan själva uppdatera sina medlemsuppgifter genom att logga in överst på sidan som medlem/målsman med en e-postadress som finns i medlemsregistret. Se till att hålla era uppgifter uppdaterade.

Varför skall man vara medlem?

För att få delta i träningar och matcher med Torns IF krävs att alla avgifter är inbetalda.

Vad får man för medlemsavgiften?

• Först och främst får man ha roligt, social gemenskap, rörelse och kompisar plus en massa spänning vare sig man spelar eller är förälder.
  • 10 % rabatt på allt i vår samarbetsbutik hos Intersport. Dessutom arrangeras två medlemsveckor/år med 20 % rabatt på allt i butiken. För att ta del av rabatten så skaffa Club Intersport konto och ange Torns IF som "Min förening". Det kan ni göra i butiken eller genom att klicka här.
  • Du som är aktiv fotbollsspelare i Torns IF omfattas av en idrottsförsäkring genom Svenska Fotbollsförbundet (SvFF). Den ger dig ett bra grundskydd, till exempel om du råkar ut för en skada under träning eller match.

Vad gör man som medlem?

Varje aktiv medlem/familj bistår föreningen med 3-4 arbetspass per år vid evenemang som t.ex. Stångbymässan, Loppis och Torns IF:s A-lags hemmamatcher, samt i Cafeterian.