Webbshop hos Intersport Team

Träningskläder

Våra profilkläder säljs av vår samarbetsbutik Intersport Malmö Stora Bernstorp. Ni hittar vårt sortiment och priser, samt beställer profilkläderna här:

Om ni vill prova storlekar innan ni beställer så gör ni det i Intersportbutiken. Profilkläderna säljs till rabatterade Club-priser.

Stötta Torn genom Club Intersport

Tänk också på att ni får 10% rabatt på alla övriga inköp i vår samarbetsbutik hos Intersport och även stödjer Torns IF genom att koppla era medlemskap i Club Intersport till Torns IF (det gör ni i en butik eller här på Club Intersport).

Matchkläder

Matchställ

Spelaren beställer själv sitt matchställ. Be tränaren i laget om ett tröjnummer.

Fyll i beställningsblanketten och skicka den till magnus.sandberg1975@gmail.com eller lämna den till kansliet. Är kansliet inte öppet går det bra att lämna den i postlådan bredvid dörren till kansliet. På kansliet finns även utskrivna blanketter att fylla i.

Beställning sker när betalningen är gjord till Torns IF.

Betalning sker via Swish 1234724928 eller bankgiro 963-4197. Beställning från Torns IF till Intersport sker när betalningen har kommit in till Torns IF. För snabbare hantering så skicka med en skärmdump med beställningsblanketten.

Beställningsblankett för matchkläder

Det tar ca tre veckor från betalning till att man kan hämta kläderna på kansliet.

En storleksguide finns här för att hitta rätt

Storleksguide

Man kan även prova storlekar på kansliet.

Priser

Ett komplett matchställ innehåller matchtröja, shorts och strumpor och kostar 500 kr

Vill man bara köpa enstaka plagg är priset

Matchtröja 300 kr

Shorts 150 kr

Strumpor 100 kr

Det går också att beställa ett orange underställ som passar till matchtröjan.  Understället finns endast i seniorstorlekar (XS-XXL). Levereras utan tryck och kostar 500 kr

Strumpor finns på lager hos föreningen och kontakta Magnus Sandberg om ni behöver det. De går också att köpa på Intersports butik i Stora Bernstorp

Vid frågor kontakta Magnus Sandberg magnus.sandberg1975@gmail.com eller 070-2904661.

Supportershop
Vi har ett antal produkter som ni kan köpa för att visa vilken klubb som tillhör ert hjärta! Produkterna finns till salu i vårt kansli under dess öppettider samt under herrlagets hemmamatcher.

Keps

• Våra keps finns i två olika storlekar och kostar 199 kr (vuxen) respektive 149 kr (barn).

Halsduk och mössa

• Vår halsduk är i storleken 140x18 cm och kostar 179 kr.
  • Vår mössa finns i en storlek och kostar 199 kr.
  • Köp både mössa och halsduk för 350 kr.

Armband

• Våra armband kostar 30 kr/styck eller två för 50 kr.

Vimpel

• Vår vimpel kostar 100 kr.