Vårt gym
Gymmet är öppet för medlemmar enligt följande: Torns IF släpper ett begränsat antal gymkort för att säkerställa att allt fungerar bra.

Kontakt:

Gymavgifter 2023

• Aktiva medlemmar i fotbollslag (ej motionslag) som betalat alla sina avgifter (spelare/ledare): 100 kr för att få en tag in till gymmet.
  • Alla andra: 300 kr för medlemsskap i Torns IF samt 1300 kr i träningsavgift för gymmet. I detta ingår tag. Till alla fakturor tillkommer en administrationsavgift.
Hur går jag tillväga för att bli gymkortsmedlem?

• Klicka på ”Bli Medlem” på vår hemsida, välj "Gymkort" i rullistan och följ sedan instruktionerna. Går det inte att välja "Gymkort" så betyder det att de är slutsålda för tillfället.
  • Kontakta sedan David Ekholst för att skriva under avtal och hämta ut din personliga tag.

Om ni önskar att komma och titta på gymmet innan ni väljer att köpa medlemskap går det självklart att ordna.