Dam

Stehags AIF3 - 0Torns IF

Matchstart:tis 03 september, 18:30
Plats:Gyavallen, Stehag A-plan
Stehags AIF - Torns IF D, 3-0 (3-0)
2019-09-08 10:00
Damlaget stod för en bra insats i tisdags även om det blev förlust mot topplaget Stehags AIF.

I omgången tidigare hade damlaget svarat för årets kanske blekaste insats så nu var lagledare Leif Håkansson framförallt nöjd med att laget var tillbaka på en bra nivå.

– Det här var stor skillnad jämfört med matchen mot Råå. Vi gör en mycket bra match mot ett topplag. Fast vi förlorar så är detta nog en av dom bättre matcherna vi gjort i år. Vi är inte riktigt med dem första halvtimmen. Så Stehag leder med 3-0 i paus. I andra spikar vi igen och gör en mycket bra match. Theresia räddar också en straff.