Dam

Råå IF3 - 0Torns IF

Matchstart:lör 24 augusti, 15:00
Plats:Råå IP A-plan
Råå IF - Torns IF D, 3-0 (1-0)
2019-08-26 15:45
Torns damlag förlorade andra matchen efter sommaruppehållet klart. Råå IF vann med 3-0 på sin hemmaplan.
Lagledare Leif Håkansson var besviken när han skulle summera lagets insats den här dagen:

– Det finns inte så mycket att säga. Råå vann helt rättvist. Vi saknade fyra spelare från vinsten förra omgången, men det kan vi inte ens försöka använda som bortförklaring. Vi kom inte upp i vår normala nivå idag och gjorde säsongens sämsta match. Nu får alla fråga sig vad de själva kan göra bättre och lyfta sig till nästa match.