F2010/11

Matchstart:sön 03 oktober, 11:00
Plats:Konstgräsplan, Tornvallen, Stångby
Samling:10:00, Konstgräsplan, Tornvallen, Stångby
Aktivitetsinfo: Ny tid och datum för matchen som blev inställd den 28 augusti.
V.v och uppdatera om det är någon ändring i er dotters kallelse - dvs om hon kan eller inte kan spela :-)

Vi skickar ut laguppställning på torsdagen innan matchen.
- Kom ombytt och klar i matchställ
- Glöm inte vattenflaska och benskydd
- Uppsatt hår och inga smycken
- För att orka hela matchen, ät ordentligt med mat innan.
- Nu får vi ha publik och vi vill jättegärna ha hejarklack! Men håll bra avstånd så klart och vi vill gärna be er att stå en bit ifrån ”avbytarbänken” så vi kan kommunicera med tjejerna på ett bra sätt.
Bra laginsats i halv storm
2021-10-04 16:56

I halv storm mötte tjejerna Maglasäte hemma och det var en tuff match på mer än ett sätt.

En sidvänd som till och med flyttade matchplanen (konerna som är sidlinje) och ett bortalag som spelade fysiskt hårdare än vad de är vana vid. Maglasäte gjorde två tidiga mål vilket inte gjorde saken bättre. Tjejerna biter ihop och spelar upp sig och matchen blev till sist en jämn kamp. De gör verkligen som ledarna säger, vi är Torn - vi ger aldrig upp!

Nästa söndag spelar tjejerna säsongens sista seriematch hemma mot Linero IF, kom gärna och heja och titta på dessa otroliga tjejer!

Sön 17/3 15:15
Sön 10/3 14:00