Öppettider
Under seriespelssäsongen kommer cafeterian i princip att ha öppet lördagar och söndagar med lite variation beroende på A-lagsmatcher för herr och dam.
  • Lördagar och söndagar kl. 10:00-14:00
Bemanningsrutiner och instruktioner
Cafeterian bemannas av föräldrarna i våra ungdomslag.

Rutiner och instruktioner

Information för hur varje lag hanterar cafeterian, nyckelhantering, sopor med mera under de veckor laget har ansvaret för bemanningen hittar ni här:

När cafeterian inte är öppen ser vi gärna att lagen säljer kaffe med mera vid sina matcher ute på planen med cafévagnen. Hur man gör det hittar ni här:

Om cafeterian

Cafeterian har öppet under alla våra stora arrangemang som Stångby loppis, Lundaspelen, cuper etc och A-lagets seriematcher. Den nyttjas även som mötes- och festlokal.

Överskottet från vår cafeteria är en viktig inkomstkälla för föreningens verksamhet.

Varje ungdomslag i föreningen skall dessutom ha en representant för att se till att laget har öppet vid sina egna hemmamatcher. Dessa representanter behöver inte vara med i cafeteriagruppen eller vara de som varje gång står i cafeterian vid dotterns/sonens hemmamatch, utan skall veta om hur cafeterian fungerar samt se till att föräldrarna hjälps åt.