Dam

Matchstart:lör 08 september, 13:00
Plats:Ryavallen
Serie:DA Div.4 Nordvästra
Ekets GoIF - Torns IF D, 1-6 (0-4)
2018-09-08 20:45
Foto: Leif Håkansson
Torns IF:s damlag tog idag en viktig seger i den täta kampen om uppflyttning till division 3. Ekets GoIF besegrades med klara 6-1 på bortaplan. Nu blir det riktigt spännande att följa de avslutande omgångarna av årets seriespel.
Tränarkommentar:
En väldigt bra match från vår sida. Samtliga 14 spelare gjorde riktigt bra i från sig, vilket gör att vi enkelt vinner och tar 3 viktiga poäng!

Det mest positiva i dag tycker jag är att alla får spela mycket och att vi vinner så pass enkelt.

Målen gör: Alicia (2), Odessa, Alice, Linnea och Hanna.

Vi talade innan avspark om vikten av att ta ansvar och visa god inställning samt ha tålamod. Alla dessa saker löste samtliga.

Patrik, Tränare