P2009

Utomhusträning torsdag 26/3 och 2/4
2020-03-25 20:14
Eftersom A-laget inte kommer att nyttja sin träningstid kl 17.30 - 19.00 imorgon eller nästa vecka så kan vi i P2009 träna utomhus på konstgräsplanen då.
Det blir alltså träning åtminstone dessa två torsdagar, sedan får vi se när vi kan byta till sommarschemat och börja träna utomhus på egen tid.

Uppdateringen finns i Sportadmin så ni som använder medlemsappen kan se informationen där också. En annan sak man kan göra i medlemsappen är att markera ert barn som "Ej tillgänglig" om ni vett att det inte kommer att komma på träningen. Detta skulle underlätta mycket i planeringen och hanteringen av varje träning då närvaron varierar för mycket för att veta vilka övningar som kommer gå att genomföra. Därav blir de som kommer på träningarna också lidande då planerade övningar ständigt måste ändras.

Mvh Ledarna