Oldboys

Oldboys i seriespel
2019-04-12 21:30
Drömmer du om att få en ny chans att förverkliga dina proffsdrömmar? Nu får du chansen då Torns IF drar igång ett motionslag som skall spela i seriespel.
Vill du snöra på dina skor, känna doft av liniment och få motion på köpet? Låter det som något för dig?

Då är du välkommen att höra av dig till Tobbe Lindgren på mail torbjorn.lindgren@skane.se eller mobil 0708-509 509 eller Brian Ingemann på mail bi@descom.se eller mobil 0704-24 72 50.

Kravet för att delta är att du är inne på ditt 35:e levnadsår och vara/bli medlem i Torns IF.

Framåt Torns IF